De centrale faciliteiten van Bemij-Entrada

De centrale voorzieningen in het kantoorgebouw zijn geheel afgestemd op de moderne zakelijke dienstverlener. In de centrale hoofd-entree bevindt zich de receptie en separate wachtruimte voor de bezoekers. De receptie wordt elke werkdag bemand tussen 08.30 uur en 17.00 uur. Bij het secretariaat kunnen huurders terecht voor fax- en kopieerservice, postverwerking en overige eventuele algemene secretariële ondersteuning.

Het kantoorverzamelgebouw Bemij-Entrada beschikt over diverse ingerichte vergaderruimten met Wifi-internet voorzieningen. Diverse pantry's met koffie-/thee/chocolade- voorzieningen staan voor elke huurder ter beschikking. Een telefoonaansluiting is binnen een uur geregeld en wil de huurder snel kunnen internetten dan kan hij/zij zeer eenvoudig op het glasvezelnetwerk worden aangesloten. Het kantoorverzamelgebouw is 24 uur per dag en 7 dagen per week voor de huurders toegankelijk. Elke huurder beschikt over een eigen parkeerplaats.

Vermelde voorzieningen zijn stuk voor stuk faciliteiten die starters, doorstarters en of kleine ondernemers in staat zal stellen zich optimaal te profileren in een professionele werkomgeving.

Lees meer over de huurvoorwaarden of neem contact op

Wat onze klanten zeggen

Meer weten?

Wilt U meer weten over de vestigingsmogelijkheden binnen het kantoorverzamelgebouw Bemij-Entrada? Neem dan contact op met Soro Bedrijfsmakelaardij bv - Landelijke gebouwenbeheerders!

Ga naar Contact